duminică, 20 septembrie 2009

:)

Pot fi si ingeri, pot fi si curve... femeile pe care le-am iubit au trecut treptat si dureros de la o extrema la alta. Nici macar una nu a ramas pana la final in coltul de rai al sufletului meu...poate e vina mea.... Preferam sa tin ochii larg deschisi si am lasat radarele pentru minciuna, prefacatorie si inselatorie deschise....Poate era mai bine sa inchid ochii si sa nu observ cand ea ma minte ca pe ultimul prost, cand se intalneste cu "un amic doar pentru a vorbi" sau alte lucruri de felul asta. Nu am putut sa le laud cu vorbele pe care doreau ele sa le auda, si... nu pot accepta inca faptul ca cele mai multe femei sunt de vanzare. Le poti cumpara si pastra pe termen lung cu vorbe pline de admiratie, cu atitudinea de catelus care le linge picioarele si cu multe alte prostii... Cine dracu se uita la un barbat care ii spune in fata ca l-a mintit, ca il vrajeste, si ca stie ce a facut vara trecuta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu